Vilodag i Wanaka:)

Vaknade tidigt av mig själv satt mig på skype och pratade med mamma och pappa. De var roligt att höra hur de hade de hemma på andra sidan jordklotet. :)

Frukosten vi hade i morse blev otroligt god, vi gjorde americanpankaces med blåbär i och massa frukt till :)
Sen pratade jag en stund med carro på skype, alltid lika trevligt! Nu sitter jag mest och hänger på facebook och kollar på alla bilder. Försöker ladda upp några bilder här men de blir nog bara ett fåtal eftersom de är ett väldigt segt internet.

Jag har de väldigt bra här i Nya Zeeland vi är ett toppengäng som har de otroligt roligt tillsammans.

Snart ska vi åka ner på byn och sätta oss och fika och äta lunch. De blir mysigt! :)



Här görs de pancakes :)


Anna och Frida äter frukost på vilodagen :)


Cardrona där vi åker skidor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0