Vilodag i Queenstown

Dagarna går så fort och igår kväll åkte Anja och Kajsa hem. Så nu är vi inte lika många kvar!
Vi har inte haft tur med vädret på slutet, det har regnat och varit blåst men idag har de faktiskt varit väldigt fint. I veckan hoppas vi att de vänder!

Vi har haft vilodag idag så vi besökte queenstown, vi shoppade lite, fikade och åt sushi!
Jag läser en otroligt bra bok just nu, en enkel och lättläst bok av "denise rudberg" vänninan heter den.

De som är lite negativt på detta ställe vi bor på nu är att internet är väldigt segt!
Blir inte så mycket bilder för de tar för lång tid!

Knät är fortfarande svullet men jag har inge ont så de går framåt!
Nu ska jag gå och läsa min bok:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0