God Morgon Sverige

Här har vi redan haft en bra dag i backen. Kanske inte har varit helt perfekt, dimma och kallt. Vi åkte SG på tidigt på morgonen med Canadensiskor och Tyskor och en brittiska. De var bra underlag de som var lite svårt var att man inte såg så mycket, den kom och gick och de var som att åka in i en vägg ibland. De var lite läskigt men bra träning för mig, de gick bättre och bättre och två sista åken blev jag lite nöjd med. Sen åkte vi in och fikade lite och bytte om till slalom outfit. Slalomen blev inte så många åk eftersom man inte såg många käppar framöver, men några åk och de var bra underlag och roligt att åka.



Den här bilden är inte ifrån idag utan en dag då de var blå himmel och bra sikt. Själv är jag väldigt nöjd med min bild :)

Nu ska vi gå och fysa sen ska vi flytta imorgon. Till ett ställe nära Queenstown, Arrowtown närmare bestämt.
Bloggar därifrån för jag har hört rykten om att där finns de internet i vår lägenhet där vi ska bo. Så vi får hoppas på de:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Vorre...!!!

Inte visste jag att du hade en egen blogg! Kul, och den tittar jag i lite då och då från några dagar sedan. J...gt fina bilder! Jag är med Dig (Er) hela tiden, på ett eller annat sätt. Det är kul och jag håller verkligen tummarna för Dig!



Härligt Vorre...



"Hemlig" beundrare (fast förmodligen den enda, av tre, som kallar Dig Vorre...och den första är Du, nästa är Kajsa och vem är då den tredje,,,hahaha)

2009-08-22 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0