Nya Zeeland nästa!

Nu har jag avnjutit mina sista sommardagar. Det har varit en fantastisk sommar som har gått alldeles för fort. Men nu är säsongen här och nästa anhallt är på andra sidan klotet. Närmare bestämt Nya Zeeland, tänk att få möjligheten att åka till vintersnö och få förhoppningsvis grym träning i 4 veckor. De ska bli obeskrivligt kul att få åka dit i år igen.

Gänget är nu sammat på arlanda och alla känns laddade inför den långa resan. Vi har ju några dygn framför oss som vi ska sitta i ett plan. Jag ska se på film, läsa bok, läsa tidningar och sova. Får se hur de går! :)

Jag ska försöka att skriva så mycket det går och berätta hur jag har de där nere. Men såklart måste man ha internet då och de är alltid ett litet problem. Hoppas de ska gå och fixa! :)

Just nu sitter jag bara och tänker på att jag säkert har glömt något viktigt där hemma, men pjäxorna är med och de är väl huvudsaken. Vår resplan ser ut som följande, Zurich - Singapore - Christchurch - Queenstown. Vi är framme den 13 aug, lokal tid mitt på dagen någongång har jag för med.

NU ska jag gruva mig lite inför den otroligt långa flygresan!
Vi hörs om några dagar, nu ska jag gå in i den isolerade flygvärlden. :)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: sariz

Lycka till!!!



Saraaaaaaa!

2009-08-11 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0