Motgång!

Vägen går verkligen upp och ner. För några dagar sedan eller rättare sagt i söndags ramlade jag på träningen. Gjorde illa knäet som förhoppningsvis bara blev en hård smäll. De gjorde jäkligt ont men nu när de har gått några dagar med, Ipren, voltaren, is, bad, knäet i högläge känns de ändå lite positivt. Knät är fortfarande svullet men blir bättre och bättre för varje dag.. så jag hoppas på de bästa och att de blir bra. Jag testade faktiskt att åka skidor idag också efter 4 dagars vila. Jag åkte bara små korta svängar i en flack backe. De kändes bra och imorgon kanske vi har mer tur med vädret för idag kom de ca 1 dm blötsnö som kanske inte var optimalt för mitt skadade knä. De var väldigt svårt att åka eftersom sikten inte heller var någon hit.

Men jag känner ändå någon slags hopp i de hela. Knäet blir bättre och bättre för varje dag och jag tror faktisk inte de här ska ta så lång tid. Jag har hoppet uppe! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du snart är frisk i knät igen.

Tusen kramar.

Mamma

2009-08-27 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0