Arrowtown

Efter två till dagar med lite ström i benet, cykel och vila så börjar knäet kännas bättre. Jag åkte till och med skidor idag:) De gick oväntat bra och de kändes inte alls mycket i knäet:) vilket var väldigt roligt!

Jag fortsätter att åka friåkning nu eftersom knäet fortfarande är svullet och inte riktigt bra än.  Lite updatet om knäet!

Vi fortsätter att ha de bra är på andra sidan klotet där vi skrattar och åker skidor, vi är ett bra gäng tycker jag :)
Tjejerna ska tävla slalom imorn så jag får önska dem all lycka till :) Slalom står på programet,

Vi bor i ett ställe som heter Arrowtown som ligger en bit utanför Queenstown. Vi åker skidor på ett ställe som heter Coronet Peak. :)

Några tjejer drar hem på måndag, kajsa, anja och kanske frida. Men vi andra stannar och åker, de ska bli jätte fint väder till veckan. Efter några dagar med regn så är solen och kall luften mer än välkommen!!

Vi åker hem den 6 september!

Nu är klockan 20 30 här dax för att packa lite inför skidåkningen imorgon!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Julia

Men ååå va drygt med knät! skönt att du redan har åkt iallafall :) Jag hejar på dig goding!

2009-08-29 @ 16:39:52
Postat av: Jack

Det är frågestund på min blogg :D Fråga vad du vill till en kille! :D

2009-08-29 @ 17:13:43
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0