Örebro

Nu var de ett tag sedan jag skrev ett inlägg. SM veckan har nu gått förbi och jag kan sammanfatta den som bra. Jag har gjort relativt bra resultat men hade hoppas på lite mer. Det lilla extra saknas men jag hoppas att de kommer snart. I idre hade jag de roligt med sundsvalls maffian där mycket skoj och liv infann sig i stugan.
Jag börjar även känna att min slalom är på väg tillbaka.. kanske är de på gång nu:)

Just nu är jag i Örebro kom hit igår och ska stanna över helgen. Har träffat Elliot och Wilmer vilket är väldigt kul!
De sprudlar av energi och livsglädje. I morgon är de dop som står på programmet. Ska nog sätta in lite bilder så ni får se.
Efter helgen åker jag hem till Sundsvall till mamma och bamse. Kanske blir en sväng upp till Östersund också innan påsksmällen drar igång.

Nu är de intensiva veckor framöver och de gäller att ta vara på varenda sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0