Vibynäs

Vi har nu varit på Vibynäs i två dagar. Det har varit en kickoff med sponsorer och kläder. Vi har haft roliga och intressanta föredrag och så har vi pratat med sponsorer. Framförallt har vi plockat kläder ifrån topp till tå. 

Det bästa föredraget var utan tvekan Ravelli, vilken stjärna! Jag gillade verkligen hans stil och uttryck när han pratade,
han hade en sådan inlevelse. 

Ikväll hade vi en middag för sponsorer, trevligt och väldigt god mat. Vi skulle göra en tävling som gick ut på att skriva en bra slogan till sas på en bra destination. Vi var väl ca 100 personer i salen och alla skrev en lapp (jag skrev två) gardering kallar jag de, vissa kallar de fusk! men jag hörde inget om en lapp... kanske börjar bli döv!? eller så hör man det man vill höra.:)

courschevel - vilket ställe, vilken glamour. Här kan du finna dig själv en spanjor.

Munchen- flyg till Tysklands metropol. Här kan du finna skidorter som är svår för turisterna att nå. Bara några få timmar bort kan du finna alpernas bellaplaza. 
(den var dålig)

Sen skrev jag nått om Södra berget men det kom jag inte ihåg. Var nog inte värt att minnas då.:P 
Jag gjorde iallafall bort mig med mina slogans...
MEd ca 2% chans drog hon min slogan!!!!
Så jag har vunnit en resa för 2 personer inom Europa..
WIIIIE GRATTIS! Det var nästan värt att göra bort sig! Det är ju min vardag;) hehe!

Nu sitter jag på bussen, ska nog lägga ner datorn!
I morgon bitti går planet tidigt och vi får sova några få timmar. 
Vi den här tiden i morgon sitter jag i saas fee och spanar ut över den stjärnklara himmelen.

Ha de så bra vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis!

Vilken slogan vann du med?

2008-09-24 @ 07:10:16
Postat av: Falun

Grattis!

Du är i smöret nu.Denna säsong tror jag att du blir en riktig stjärna.

2008-09-24 @ 07:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0