Nya möjligheter

Solen börjar gå upp och man ser olika färger komma i horisonten. Det är en väldigt vacker morgon här i Queenstown, snart ska jag upp till backen och träna slalom.

Ska försöka hitta formen idag, jag ska åka med schweiziska flickorna. Medan Frida och Jessica åker storslalom. 
Middagen igår var delikat och det var väldigt trevlig, det är dock lite pinsamt när småbarn kan prata engelska bättre än en själv. Det är dock inte så konstigt när engelska är deras modersmål. han som köpte oss var skidintresserad och tyckte att det var en stor grej att äta med alpina landslaget. Jag tyckte det var trevligt och försökte till max att förstå varenda ord, men när det går fort och ljudnivån är hög så blir det allt svårare. Men jag tyckte jag klarade mig bra och de verkade förstå vad jag sa... och det är ju alltid positivt:)

Nu måste jag åka till backen och köra järnet!
Nu blir de ingen mer dålig slalomåkning ifrån min sida, nu är jag pigg och fräsch i kroppen!

Ha en trevlig kväll hemma i Sverige!
Här har det slagit om till en ny dag och nya möjligheter:)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej!

har du hittat slalomformen?



Elvira

2008-09-02 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0