Måndag

Återigen har en dag passerat. Imorse vaknade jag och var väldigt trött, kändes som det var mitt i natten. Men jag tog mig i kragen och steg upp och såg dagens ljus. Åt en god frukost innan jag tog på mig träningskläderna för dagens första pass som blev 1 timmes jogg runt en ny runda. Jag sprang längs vattnet och det var så vackert, höstens alla färger börjar spegla sig genom träden och vidare in i själen. Jag njöt av varje andetag av den friska höstluften. En timme gick snabbt förbi och när jag började närma mig hemmet kände jag mig nöjd, trött men samtidigt avslappnat av den fridfyllda rundturen:)

Jag tog mig en dusch och började mecka med ett drapperi som jag skulle sätta upp i fönstren, efter många svordommar fick jag tillslut upp den och blev då nöjd med mitt konstverk.

Sen kom Erika och Kajsa och hälsade på, vi skulle ta en sväng på stan. Erika fick då pluggpanik och var tvungen att cykla hem för att lära sig om humanbiologi. Jag och Kajsa tar lite lättare på det här med pluggningen och vi kände lugnet när vi strosade runt i stans alla gränder. Vi bokade tid hos en frisörsalong, kl 09 15 imorn bitti ska jag klippa mig. Sen har jag handlat ett par street skor som jag ska ha på mig i höst.
Sen hände det en rolig sak när vi var på stan... kajsa hade köpt ett datafodral, och efter ha gått runt i flera olika affärer så fick hon panik:
- vart är min påse? säger kajsa
- Jag har ingen aning
- Jäklar jag har glömt den på någon affär...
- hahaha!
- så typiskt, får kajsa fram

som tur var så hittade kajsa påsen på stadium och hon blev glad igen:)
därefter tog vi oss en räkmacka som belöning sen köpte jag mina skor och kajsa 2 tröjor innan vi drog hem och bytte om för ett mindre effektivt träningspass på jocks.

Sen blev det middag och ögonen fastnade givetvis på tv skärmen och blev som fastklistrad i några timmar innan jag lyckades slita loss och bli fastklistrad på dataskärmen.. lyckat:P

Nu ska jag sova..
GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Maria

Satsade du på uppklippt och kort denna gång? Dessan skulle bli såå avundsjuk! Bild tack!

Kram Maria

2008-09-16 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0