Hemresa

Hejsan!
Nu sitter jag pa flygplatsen och vantar pa att flyget ska lyfta. Det har varit ett otoligt bra lager med mycket skratt och bra skidakning.. Igar korde vi en tavling och for er som kollar resultatlistan sa kan jag beratta att stalkanten gick helt av forsta aket sa jag akte pa langskidor darfor gick det inte sa fort... jag ar inte helt ur form far jag hoppas, na men 4 sekunder pa ett ak ar valdigt mycket....

eftersom jag inte har alla bokstaver har sa tanker jag inte skriva sa mycket, for jag ser knappt sjalv vad det star:)
Nu ska jag iallafall ha en lang jobbigt flygtur till svearike... har ett uppehall i Hong kong 3 timmar, dar ska jag kolla lite affarer och kanske hitta nagra roliga saker...

Mamma ville att jag skulle ta med mig fron hem sa hon kan odla.. och jag har tjatat om de har frona varje dag men jag har inte hittat natt... ska forsoka leta vidare pa flygplatsen men chansen att hitta fron kanns inte sa stora.. :| trakit!

Nu ska jag kolla om det har hant nan nyhet i blaskorna sen ska jag forbereda kroppen pa en lang flygtur... det tar ca 2 dar att komma hem.. det blir mycket film pa planet kan jag saga:)

Ta hand om er!
Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0