Helg

När jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstret överraskades jag av blå himlel och sol. :)
Idag har jag varit på gymet och sprungit på löpband även fast det var fint väder ute. Jag har aldrig sprungit ett pass på löpband och kände att det var på tiden att testa på det. Ganska tråkigt faktiskt, är nog mycket skönare att springa utomhus.

Sen har jag ätit lunch med sara vi åt sushi, jättegott!
När vi hade ätit klart kom Erika och Mika och joinade:)
Mycket trevligt sen så strosade jag runt ett tag på stan innan jag begav mig hemåt.
Stötte även på tessan, martina och natta på stan. Det var väldigt otippat men de skulle göra testerna här på måndag och anlände idag ifrån zermatt.

Nu har jag precis bakat en äppelpaj och funderar på att baka nått mer:)
sen ska jag ta mig en dusch och ikväll kommer lite skidfolk och hälsar på i min lya.

Har inte så mycket mer att dela med mig:)
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0