Håret är borta

Idag har jag klippt mig. Jag tror jag aldrig har fått så många negativa kommentarer på ett och samma ställe. Hon gjorde totalt narr av mitt fina långa hår.

Jag måste göra en lista, så här tyckte hon om mitt hår:

  • Tuggummi hår
  • Väldigt slitet
  • Grön nyans i håret?
  • EN brun nyans i håret skulle göra så att ditt ansikte inte såg så blek ut
  • Klipp dig om 8-10 veckor igen
  • Det var länge sedan du klippte dig...
  • Vilka tovor..

Japp så höll de på.. hur tror ni mitt hår kände sig efter denna förolämpning? Ja, håret blev inte direkt piggare efter dagens klippning!

Man kan väl sammanfatta att jag tror mitt hår behövde sig en klippning.. det såg tydligen inte så bra ut!


Nu är mitt hår kort.. jag vill ha långt hår!!! Det som är bra med hår är att det växer ut, men troligtvis kommer jag aldrig klippa håret igen ! (Dessan nu är det din tur)

I morgon ska jag gå till apoteket och köpa nått medel som tar bort den gröna nyansen i mitt hår, gud va snyggt de låter!  YES jag har grönt hår, det har jag alltid drömt om!

Haha, som tur är ser jag inte den färgen själv och varken kajsa eller erika har sett den färgen idag... om någon skulle ha sätt att jag har grönt hår så hoppas jag att ni säger till!!!!:)


Efter min gudomliga klippning tränade jag och Kajsa på jocks, ett benpass som jag är nöjd med. Bra träning! Sen gick vi på stan och fikade på paus jag, kajsa och erika. Vi satt och pratade om himmel och jord ungefär i 2 timmar, tiden går fort när man har roligt! Sen var de dags för ett till träningspass för mig och kajsa. Vi körde ett hårt och roligt spinning pass, jag har upptäckt glädjen i passen, mycket roligare än att sitta upp och ner och glo rakt fram.

Sen cyklade vi hem till kajsa där hon bjöd på middag och sen fastnade ögonen på idol och efter det en film på 3an den heter nått med legally blond.


När jag blev trött cyklade jag hem och nu sitter jag här, inte alls trött och ögonen har fastnat på dataskärmen igen... men snart får jag ta mig i kragen för det är trotts allt en ny träningsdag i morgon! Och det verkar ju hända nått intressant varje dag, så vad händer i morgon? Ja den som lever får se!
Får hoppas att mitt gröna tuggummi hår har blivit piggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0