Äntligen Hemma

Efter en otroligt lång resa har jag nu kommit till Sverige. Det har tagit 2 dygn att komma till Svea rike. Det enda jag har gjort är att se på film, sova, film, sova, film... ja listan kan göras lång;) 
Det finns inte så mycket att berätta om resan hem förutom att den var fruktansvärt tråkig och jag satt bredvid någon som stank apa vilket gjorde att hela resan blev mycket lättare, eller inte. Men jag lyckades överleva och gårdagens dusch var nog bland de skönaste duscharna jag har duschat! 
Jag flög Auckland-Hong Kong-London-Stockholm-Sundsvall. 

Sista kvällen vi var i Nya Zeeland så gick vi ut och kollade var byn hade att erbjuda, vilken inte var så mycket. Vi åt en god och trevlig middag innan vi gick ut och kollade några klubbar. När jag såg att medel längden var kortare än vad jag själv är, började jag undra vad det var för folk ute. Och då är jag hela 162 cm över havet:) 
Vi gick runt och checkade läget medan vi pratade om himmel och jord. Det blev en trevlig kväll och när vi skulle åka hem så hände det något oväntat, vi hade pratat med en polis underkvällen och han tipsade om några bra klubbar. Det är värt att nämna att det var den coolaste polisen jag har träffat, han var stört skön. På slutet av kvällen så spelade vi biljard och när vi skulle köra andra matchen så var det några killar som sa att de hade bokat bordet  men då sa vi att vi inte hade spelat klart och att vi skulle spela en match till. Då blev de sura och glodde på oss på ett mindre trevligt sett. När vi skulle gå hem så följde de mörka männen efter oss och då såg vi våran vän polisen och pratade då med han. Det var då han erbjöd sig att skjutsa hem oss till hotellet. 

Sammanfattningsvis så fick vi polistransport till hotellet sista kvällen, det var ju häftigt! Första gången jag åkte polisbil!
Men det ska inte bli någon vana.. hehe:)

Snart ska jag åka upp till Östersund och min nya lya, det ska bli roligt!
Jag ska snart lägga upp bilder för nu funkar det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0