Tack!

Det har varit en fortsatt bra födelsedag:)
Blå himmel med strålande sol och balkat underlag körde vi GS! Det var roligt och efter träningen packade vi ihop och åt lite glass på lunch innan vi begav oss mot Sölden. Vi stannade efter vägen på Burger King och åt en till glass och sen efter någon timme kom vi tillslut fram till Sölden och tyroler hof där jag fick en TÅRTA!:) En jätte fin chokladtårta som det stod happy birthday Veronica på. 
Mycket trevligt! 
Just nu känner jag mig ganska nöjd med efterrätt!
När jag kom upp på rummet så hade kajsa lagt en present på kudden, det visade sig vara en parfym som luktade jättegott och en shower gel! Så hon vill att jag ska lukta lite bättre;) Det var jätte gulligt! tack så mycket kajsa!

Nu ska jag gå upp på rummet och vila lite, börjar bli lite trött!
Men det har varit en bra dag och hoppas att det fortsätter när jag kommer hem med firandet! 
Man fyller ju bara 20 en gång i livet, det gäller att ta vara på de!:)

Tack allihopa för alla Grattis sms och alla hälsningar, det är alltid jätte kul att få och verkligen uppskattat:)
Jag är glad!:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart kommer du hem och då blir det mer firande.

Kramar mamma.

2008-10-09 @ 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0