Sölden den 9 oktober

Idag har vi åkt i race hanget i sölden. Jag har bara två saker att säga, vilken brant och vilken känsla!
För det första kändes det som jag började om ifrån noll igen när jag åkte med mina skidor utöver den branten, men då ska man komma ihåg att det kändes nog så för alla!
Jag tyckte det var otroligt roligt och gav min en stor kick inför morgon dagens träning! Jag måste skaka av mig all respekt ifrån denna brant och bara gasa! Lätt och säga, men en annan sak att göra det! 
Idag var första dagen någonsin i denna brant och dag 2 brukar alltid sluta bättre så jag ser fram emot morgondagens träning.

Sen vill jag säga att vi har haft ett långt och grymt läger här nere i Europa! 
I morgon bär det av hem, det ska bli ganska skönt det också! Det tar på krafterna att vara borta länge, nu ser jag fram emot att sova i min egen säng:)
Sen hoppas jag på kalas på söndag för att fira min 20 års dag!
Spännande och se vad mamma och pappa har köpt.. ifall de har köpt nått.

Nu ska jag gå upp på rummet och packa ihop mina saker inför morgondagens tripp hem. 

Ha de bra!
Vi hörs i Sverige!:)

Gammal bild på mig och hedvig:)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Awww.. gammal funäs bild! Hejjar på dej! Är avundsjuk men ändå inte.. jag hade bajjat i byxan =)

2008-10-13 @ 10:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0