Lördag

Gårdagen spenderades framför idol och "Wedding Crashers" hos malin och krickon o kajsa. Det var en trevlig kväll med chips och dricka:)

Idag har jag tränat lite på jocks på morgonkvisten sen vid lunchtid kom min kusin Evelina och hennes kille Henke på besök. Väldigt trevligt, vi åt en god lunch hemma sen gick vi på stan en sväng. Sen åkte till skidmässan och efter de hem och drack te/kaffé och en kladdkaka. MUMS!

Nu sitter jag hemma och kollar på high school musical, det har varit maraton idag både 1&2an har visas:) 
Senare ska jag träffa kajsa och erika får se vad vi hittar på.

Snart åker jag på läger igen, det ska bli roligt! Tiden går fort när man är hemma, men jag längtar till snön och hoppas att formen håller i sig. Nu är det bara en vecka kvar till premiären i Sölden. Snacka om nervöst, men ingen kommer ihåg en fegis eller hur!!

Nu ska jag avnjuta min sista hemmakväll hemma innan jag åker!
Ha en trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0