Fika paus

Träning på förmiddagen i form av spänst/snabbhet, överkropp och ett bålpass. Sen åt jag en snabb och smaskig lunch hemma hos mig innan jag begav mig ut på stan med marielle:)
Sen blev det fika på paus med Marielle och Ebba, hur trevligt och mysigt som helst! Det blir nog en åter träff för pladder hönorna i morgon, vi hann inte prata klart om ditt och datt så då passar det bra med en fika till:)

Efter det långa fikat gick jag och ebba och köpte lite middag som vi lagade tillsammans. Åt framför tv och hade en trevlig kväll med god mat i form av fajitas!
Lite tjaffs med dvd spelare som inte ville dra igång filmen men det löste sig med vanligt tv tittande framför tv:) Det gick en sjukt rolig film på 5an kl 21 00, ja han är bara för rolig den där skådespelaren kommer inte på vad han heter nu. Men jag fick mig ett gott skratt iallafall:)

Nu ska jag gå och sova!

Lev i nuet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0