Mittnytt lovers!?

Nu är lägret avklarat i Funäsdalen och just nu sitter jag på Scandic hotell i Luleå. Vi reste hit idag efter vårt förmiddagspass i Funäsdalen. 
Igår var Mittnytt och gjorde ett reportage om mig i backen! Jag lyckas ju alltid säga nått extra sådär.. men det var roligt iallafall kul att tv var där och uppmärksamma:) 
om ni vill kolla på klippet så går ni in på mittnytt
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1310773

Jag är nöjd med lägret som har varit i funäsdalen, vi har fått ut bra träning i en bra backen. TIden går otroligt fort och vi har varit där i en vecka
innan vi tog flyget hit upp till luleå där i morgon ska åka vidare till Levi.

Jag känner mig laddad inför levi. Det ska bli roligt med slalompremiär och jag ska försöka gasa järnet för att förhoppningsvis åka 2 åk som är mitt mål i tävlingen!

Nu ska jag gå och prata med min roomie frida sen ska vi sova för att åka vidare med bussen till Levi imorgon bitti.

Sov gott, vi hörs:)


Kommentarer
Postat av: Mamma,Pappa, Bamse

Lycka till i Levi gumman!

2008-11-13 @ 07:01:48
Postat av: Annapanna

Mittnytt stjärnan! Lycka till nu mini :)

2008-11-13 @ 12:15:31
Postat av: Marielle

Haha, snyggt gjort pinglan! :) Fika ngn dag i veckan? :)

2008-11-16 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0