USA here I am!

Nu är de en trötter som sitter och skriver ett blogginlägg, jetlaggad upp till öronen är jag. Har helt ställt om dygnsrytmen! Men det känns bra att vara här i USA, vi har inte varit här så länge men redan igår gick vi igenom shoppingcentret i Cherry Creek! roligaste men den dagen var att Carro kom och joinade! Jättekul att se den bruden igen! Det var länge sedan men det känns som igår när man träffas igen och hon verkar ha de toppen här i USA:)

Annars är de bara förutom att jag är trött vi har varit och tränat idag kom nyss hem ifrån backen, det gick bra! vi tränade med USA. Fridan slipper mig inte utan hon är som vanlig min roomie! ;)

nu ska vi iväg och shoppa lite igen:)
sen blire volleyboll som fys! 
Snart åker vi till aspen där tävlingarna går i helgen!!!
GÖTT!

Ha de bra! 
Kyliga hälsningar ifrån United states of amerika!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

skönt att höra att allt är bra.

Kramar Mamma

2008-11-26 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0