En sjukling

Igår anlände jag till Funäsdalen, nysnö och kallt som en äkta svensk vinter. Det kan inte bli nå bättre!?
jo att vara frisk skulle ju optimera vistelsen...
Började känna mig lite trött och ont i huvudet igår, och senare på kvällen hade jag bomb huvudverk. trodde jag skulle sprängas.. men ack de gjorde jag inte! 
Fick flytta till ett eget rum där jag inte alls sov något inatt för jag mådde så dålig.. jag som aldrig brukar vara sjuk!?
Ja men jag lider med alla som är sjuk iallafall, fy fan va tråkigt! Och så kan man inte göra någonting åt de heller, jag har käkat massa vitaminer idag men vad hjälper de!? 
Nu har jag flyttat igen till isoleringsdelen på hotell funäsdalen närmare bestämt vardrarhemmet. Det är skönt att komma ifrån alla lite så jag slipper smitta ner folk för de vill jag verkligen inte. 
Jag och min granne Sara har de så mysigt här, vi bor alldeles själv i varsitt rum bredvid varandra. Hoppas verkligen inte hon blir smittat av mig! 

Nä just nu känns de som om jag har käkat taggtråd till middag. Ska snart gå och sova och förhoppningsvis mår jag bättre i morgon!

JAG VILL VARA FRISK!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker verkligen synd om dig,Krya på dig, kommer snart och hälsar på med ett glatt humör.

Tusen kramar mamma.

2008-11-20 @ 23:03:06
Postat av: Tommy & Siv i Falun

Lycka till i Funädalen

2008-11-21 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0