Finland

Nu har jag anlänt till destination Levi. En otroligt fin by som är relativt nybyggd. Vi bor på ett hotell som är nyöppnat för säsongen. Det är ett lyxigt hotell, rummen är otroligt fräscha och allt luktar som nytt. 

Resan hit gick bara bra, jag satt och kollade på en film först sen så åt vi lunch och efter de så hände inte så mycket...
Det är väldigt kallt här, ungefär 16 minusgrader skulle jag kunna tippa på. Stackars min lilla tå, jag kommer förfrysa den ännu mera den här vistelsen. 

Efter vi hade varit här ungefär 1 timme så kom en tv reporter fram ifrån Finland och skulle göra ett reportage om "framtidens stjärnor" Så jag fick svara på några frågor framför en kamera i 1O minuter så de blev en hel del sagt där. Jag vet dock inte vart de kommer att visas:) I morgon är de presskonferans och så ska jag träffa Sundsvalls tidning för de kommer upp och ska följa Sundsvallsåkarna i Levi backarna:) 

Servismannen Borut fyllde år igår också... jag har inte köpt någon present än, vet inte vag jag ska hitta på!! hmm men i morgon måste jag köpa nått fint till han. Han är så himla snäll!

De var något mer jag skulle berätta men jag kommer inte på de just nu.. så de får bli någon annan gång!


Jag pratade med Marie idag, min syrra.Jag saknar henne och familjen. 
På bilden är jag och WIlmer min gudson och jag är även hans moster ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till gumman, va spännande.

2008-11-14 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0