En till toppen dag

Dagen började med min dagliga rutin på jocks. Idag blev det ett benpass och lite bål på förmiddagen:)
Sen gick jag den långa vägen hem och lagade mig en exlusiv lunch i form av pyttipanna med ägg! 
Efter min lunch blev jag trött och tog mig då en powernap på 15 min innan jag tog fram cykeln och cyklade upp till slingan där vi skulle åka minibuss till krokom och köra ett pass i en inomhushall. Det var roligt men också jobbigt, när vi var framme på slingan hämtade jag ebba och thomas för vi skulle gå på storsjöbadet och relaxa lite. Mycket härligt med rushbana, bad, bubbel, bastu och allmänt relax. 

Efter timmar på badet gick vi trötta och belåtna hem, där beställde vi hämtmat i form av thai. När vi hade hämtat maten satt jag ebba och emelie som vargar, eller iallafall jag och mumsade i mig den maten som om jag aldrig har fått mat förr. GOTT!
Vi drack lite kaffe till efterrätt och kollade på Grey´s där vi pratade om ditt och datt. 

Sen cyklade jag den långa vägen hem på ca 15 min och sitter just nu framför dator ingen, alldeles för sent. Jag ska upp tidigt i morgon för att börja tvätta mina saker som jag ska ha på lägret. Det är också värt att nämna att vi åker efter lunch vid 12 tiden och jag har inte packat en pryl. Men det är som vanligt de.... blir en lång förmiddag för veronica i morgon med tvätt, packning och städning. 

Nu ska jag gå och lägga mig så jag får min underbara sömn!
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0