Besviken

Jag är grymt besviken på mig själv ju nu! Jag åkte så otroligt dåligt i dagen slalomtävling!!!
Men ändå var jag bara 18 hundradelar ifrån att kvala, hur är detta möjligt?
Jag måste få bättre självförtroende i slalom och att jag inte vrider hela kroppen åt fel håll!.
Dagens tävling bjöd på tuffa förhållanden iform av storm, IS och allmänt svårt! 
Ja ja ingen idé att klaga på de för de är ju samma förhållanden för alla! Och idag var de andra tjejerna bättre än mig helt enkelt, det är bara för mig att ta nya tag i slalomen.

Nu ska jag vi åka till Denver för att flyga hem imorn därifrån!
Så nu måste jag packa!

Grattis till Maria som återigen visar sin styrka! 

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0