Efterskalv!

Gårdagen blev en lång och händelserik dag... Det började med att jag tränade på morgonkvisten och kände mig allmänt trött. Beror förmodligen på det långa skidlägret vi hade i Juvass, man kan säga att det kändes som ett efterskalv. Haha nu sitter jag här och skrattar för mig själv, vad är de jag skriver!? Jo jag menar när det blir jordskalv så kommer det oftast ett efterskalv.. och då menar jag att min kropp fick ett efterskalv. Ja jag blev inte mycket klokare av min förklaring, men men jag går vidare...

Jag åt en god lunch i form av rostbiff, det är en riktigt härlig biff som smakar gudomligt! Sen ringde Maja och sa att hon var hemma ifrån jobbet,  då bestämde vi att vi skulle gå och kika lite vad staden hade att erbjuda. Det hela började med att vi inte hittade nått och Maja klagade att hon var hungrig... men efter att Maja fick i sig en sallad och jag en redbull var vi piggare än någonsin. Shoppingen började på allvar, och vi såg snygga kläder var vi än kollade.. och vips var klockan 19 00 och vi var sist ut ur gallerian men händerna fulla med kassar. Vi hade inte ens kommit så långt, jag fattar inte vart tiden tog vägen... Vi åkte iallafall hem med våra nyinköpta fynd och jag var mer än nöjd med dagen. Vi hyrde en film på ICA på vägen hem "fantastic 4 del 2" . Men som sagt den första filmen som görs är alltid mycket bättre än den andra filmen och den här var inget undantag. Dagen led mot sitt slut och sängen väntade, jag skrev att det var en händelserik dag i början av inlägget men nu när jag skrev det så känns det som vilken svenssondag som helst:)

Idag har jag tränat 2 pass, varit ute och sprungit och tränat överkropp. Sen har jag varit inne i stan och hyrt filmer med maja. Vi har kommit in i en filmperiod nu. Men när det är dåligt väder så finns det inte så mycket annat och göra och så tycker jag väldigt mycket om att se på film. Om det är någon bra film vill säga:) logiskt!

 Jag är moster till denna skönhet, Wilmer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0