Träning och åter träning

När rullgardinerna for upp ifrån mitt fönster var det inte stor del av mig som ville kliva upp,  jag möttes av allmänt trist väder. Och jag börjar undra om hösten redan är här!? Det hoppas jag verkligen inte, jag vill njuta av dom korta sommarveckorna som jag har kvar på svenskmark. Nästa vecka drar det av till Nya Zeeland, det ser jag fram emot otroligt mycket . Jag har aldrig varit där och det sägs att naturen ska vara utöver det vanliga! 

Morgonkvisten har jag hunnit med att köra intervaller och ett bålpass i regn. Jag tänkte köra balans träning också men det regnade för mycket så jag får skjuta upp det tills kvällen om det har blivit bättre väder.

Jag har nyss ätit lunch iform av kyckling wok och frukt. Mums!

nu ska ja gå och duscha och sen ska jag hitta på något.. maja kommer snart hem ifrån jobbet så jag väntar tills hon ringer...

Träningsnörden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0