Regn och Moln!

Efter många dagar med sol och underbart väder var det nu dags för en lite sämre dag. Idag fick vi stå ut med regn och grå moln. Humöret var ändå på topp av alla tjejer i laget, härligt gäng! Efter intensiva dagar körde vi bara ett pass i backen och det blev slalom. VI körde över små kullar i en kuperad terräng nästan som en hinderbana fast med skidor. :)
Det var givande och framförallt väldigt roligt att köra något ovanligt. Vi åkte ner till hotellet vid 12, vi var ganska nöjda med ca 10 åk i banan på en dag. 

Pappa var och hälsade på idag på glaciären, han lever som i himlen här när han får gå runt och surra med många olika personer och samtidigt åka skidor. Jag tror han såg 2 st av mina åk,  annars hade han fullt upp att prata. 

I morgon åker jag hem med pappa det ska bli skönt att komma hem till mammas mat. Det har varit väldigt bra mat här på Elveseter hotell men inget slår ju mammas mat. Efter i morgon blir de två veckors uppehåll med skidåkningen innan jag åker till Nya Zeeland. spännande!!

Ja, nu måste jag packa ihop alla mina saker och sen ska jag ladda inför morgon dagens slalom, Jörgen ska sätta en slalombana på 80 käpp.. snacka om långt! Men allt är väl möjligt!

Nästa gång jag skriver är jag på Norrlands Hawaii:)

♥ Virre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0