Överkörd av en betongplatta

ja precis så känns det just nu, jag är tröttare än tord! Efter en till lyckad dag på fjället med strålande sol och bra underlag gör att man bli helt slut i kroppen. Idag vad det fokus på storslalomträning, vi åkte i en utmanade backe med nästintill perfekt underlag, kan det bli nå bättre:)? nä jag tror inte de för jag är otroligt nöjd med min åkning idag. Det går så himla lätt att åka när det går bra. Vi åkte på förmiddagen och idag var det också slalomtävling på en annan del i Coronet Peak, utan besiktning stod man på start i första åket med startnummer 9. Det var inte meningen att jag skulle ställa mig på start idag, men det blev mer som en träningstävling och måste säga att det var lite smått häftigt att starta utan att besikta banan. Det har aldrig hänt tidigare, visst jag brukar inte komma ihåg banan i alla fall. 

Ja dagens tävling kan jag inte säga att det var mina livs bästa åk som tränarna fick se för då skulle jag ljuga. Jag hade en mindre bra slalomdag idag där fridan min roomie tog en överlägsen seger. Med all rätt för hon åkte utan tvekan bäst av alla idag. Min slalomform hoppas jag blir bättre vilket jag tror när jag får mer träning i benen:)
Jag säger bara Grattis fridan för dagens underbara åkning, en dag ska jag åka som du gjorde idag:) 

Om ni vill se en tränares dagbok ifrån lägret ska ni gå in på www.alpinracing.se där får ni läsa om Jörgen Nordlunds dagbok på lägret. Det står under en damtränares dagbok finns både del 1 och del 2:) Rolig läsning!

Idag skulle vi köra spinning som fys men jag tror alla tjejer börja bli trötta efter våran intensiva kamp om att bli väldens starkaste nation inom skidåkning, så vi tog en vilodag ifrån fysen. Skönt tycker jag som börjar känna att kroppen närmar sig 80 bast. 

När jag kommer hem ska jag skriva en lista på alla filmer jag har sätt under detta läger, jag menar det kommer bli ett helt A4 papper. Inte riktigt kanske men jag har sätt otroligt mycket film, både bra och dåligt! För det mesta är det ganska dåliga filmer, tillverkas inga bra filmer nu för tiden? jag tror jag har sätt alla bra filmer.... någon som rekommenderar en bra film kanske? 


Kommentarer
Postat av: Sara

forgetting sara marshall

definitly maybe



Sett de?



:)

2008-08-30 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0