Ny dag nya möjligheter

Dagarna bara flyter iväg och efter helgen har dagarna sätt ungefär lika dan ut, träning, träning, träning osv. Men i tisdags åkte jag och mor min upp till Östersund där jag förövrigt flyttat till hösten. Jag har en lägenhet i ett kanon läge enligt mig och efter att vi gjorde inflytten har den blivit otroligt fin och jag kommer trivas som fisken i vattnet!

 

.

 

Idag har jag gjort fystester på Vintersportcentrum i Östersund. Det är en relativt ny testinstitut där man får fram noggranna värden om hur ens egen fysprofil ser ut.  Vi gör ett test på våren och ett test på hösten där vi ser hur barmarksperioden med fysträning har gått. Testerna gick över förväntan och jag är nöjd med mitt resultat. Testresultatet visade att jag har tränat i sommar och att jag har förbättrat mig. Självklarhet för många att man måste bli bättre tränad om man har tränat en hel sommar… Men det finns ju hinder, tänk om man har tränat fel? Tränat för mycket och blivit nedtränad? Osv. Det är många olika pusselbitar som ska sitta på rätt plats. Men som sagt det är kul när det går bra, allt blir så mycket lättareJ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0