Hemma igen!

Gårdagen var något extra, tränarna satte en slalombana på 87 käpp. Jag menar fruktansvärt långt, men allt går bra bara man vill. Efter tre åk i den långa banan var träningen färdig och efter  7 perfekta träningsdagar var hela gänget nöjd. Vädret för dagen var inte speciellt bra, både regn och dimma kändes det som att 3 åk var precis lagomt. Vi packade väskorna och begav oss mot Sverige. Efter några stopp längs vägen så anlände vi till Norrlands Hawaii kl 22 00. Efter en långresa var man ganska trött och det var skönt att lägga sig i sin egna säng.

 trött och ont i fötterna:)

Dagen började med en sovmorgon och en god frukost. Mitt katt Bamse har både hunnit med att vara med sin kompis kanin och så klart har han sovit, inte mindre än i fruktskålen. 
 

    


Idag har jag inte så mycket planerat, en vilodag som jag ska ta vara på:) Det ska bli så otroligt skönt med vila. Tror jag ska kolla på en film nu... ovanligt!? nja! :) men avkopplande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0