Kranjska Gora

Hittade en ny inställning på min kamera idag. Eller hittade och hittade, Jessica hjälpte mig att hitta denna inställning. Tyckte att det blev grymma bilder, ganska nöjd faktiskt.

Ja jag har hamnat i Slovenien, ska åka världscup här i helgen. Känns bra faktiskt. Ska bli roligt att köra, vi är ute på en lång tour nu och kommer vara borta ett bra tag. Det var länge sedan jag var borta såhär länge, blir spännande och se om man får någon hemlängtan.

Min dator är inne på sista refrängen också, den surrar och låter som att den ska flyga upp till himmelen. Hoppas den hänger i ett tag till för jag vill inte att den lägger ner, min kära dator. Har cirkus 13 000 bilder på datorn så jag borde göra en backup... herregud va hemskt om alla dom skulle försvinna!
Faktiskt roligt att blogga, varför skriver jag inte mer kan man undra.. har väl haft mycket i min lilla hjärna som har cirkulerat runt runt. Nog med tomblabb, imorgon är det race i en otroligt fin backe och jag hoppas min "nya" teknik som jag har övat på de 3 senaste dagarna vill visa sig. Då tror jag det kommer att gå bra. Har inte gjort så många svängar inom denna "okända" sida.. men vafan har jag att förlora!? jag måste våga testa nya saker. SÅ nu kör vi!



Inåkning



Nisse är med och håller koll, otroligt skönt


funderar innan jag slänger mig ut för hangåkningen.


Jag och min kajsa


Starten


och här byter vi om, bilderna är rätt snygga tycker jag själv

Kommentarer
Postat av: @anders_36

Tjaaa. Alltid roligt med inlägg med bilder på bloggen så skriv så knapparna ryker och knäpp som värsta paparazzin :-) så håller vi tummarna för att datorn håller i hop ;-)))

2012-01-21 @ 15:39:35
URL: http://ponticsmurfen.blogg.se/
Postat av: ap english essays

I wanted to try skiing, but it was too cold


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0