Vila

Har precis laddat ner en en app till mobilen så man kan göra inlägg ifrån den. Så det blir första gången nu, kanske det blir lite mer uppdatering nu när jag har sen så pass nära. Idag kom vi fram till Sölden, vilodag imorgon! Ska bli väldigt skönt, köpte mig ett internet så nu ska jag surfa, hur gör man utan internet? Tror jag lätt har blivit beroende! Ligger just i sägen och hör ovädret susar utanför fönstret, det låter som storm, ska tydligen vara kasst väder imorgon och bra o helgen. Det tackat jag och tar emot! Nä nu ska jag glo på film innan jag somnat som en stock! Hörs:)


Kommentarer
Postat av: Astri

Lycka till!! Vi kollar på dig på TV! :D

2011-10-22 @ 10:59:30
URL: http://kompulsiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0