Svea rike

Sådär ja, har nu gjort säsongspremiär i Sölden. Slutade ju lite sisodär kan jag ju säga! Slutade på sidan om banan. Men sånt som händer, har inte så mycket kommentarer om detta förutom att det inte gick som jag ville. Jag var väldigt laddad på start och var inte alls så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Vilket jag tyckte var otroligt skönt! Ser redan fram emot nästa tävling, det känns bra i kroppen o knoppen!

Sölden visade sig ifrån sin bästa sida, det var stenhårt underlag och strålande sol. Har nästa inte varit på bättre förhållanden, det var perfekt och precis så som en tävling ska vara tycker jag när man startar lite längre bak.


En fin vy enligt mig:)

Just nu sitter jag i min lägenhet i Östersund och försöker plugga, det är ganska segt faktiskt! har som ingen motivation för det men samtidigt är det skönt att koppla bort huvudet ifrån skidåkningen och tänka på lite andra saker! Så jag ska faktiskt ha en ren pluggdag idag, ska bli det imorgon också. Ska bara sitta och läsa, låter väl festligt?

Igår var jag och Swenne på afrodans, haha så jäkla flummigt! faktiskt väldigt jobbigt, jag har ganska dålig koordination så det var perfekt träning för mig. Swenne tyckte också det var festligt, jag tror vi kommer gå tillbaka dit. Sen bjöd hon mig på middag, stuvade macaroner med körv! Det var år och dar sedan jag fick det! götteligöttgött!

nu ska jag sätta på lite svartkoffein så jag bli piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0