Sölden:)

Tjena!

Nu är det klart att jag åker Sölden! Fantastiskt!

Det är ju ba o åk som Ingemar sa. Träningen har gått bra och jag känner att jag börjar hitta någon slags form. Måste få lite mer reps innan det ska sitta som ett smäck.  Vi har kört 2 dagars storslalomträning i ett brant hang här i Stubai. Har både gått bra och anus. I förrgår kände jag mig som en stjärna idag lite mer som en flodhäst när jag kämpade mig ner där i branten. Dock känner jag att åkningen finns där och det ska bli spännande och se hur det går på lördag. Det är ju ett väldigt utmanande hang Sölden så jag tror det kan passa, hoppas bara att det är bra underlag så att det inte blir livets gropar.

Nu ska jag packa väskan och sova och drömma en rolig dröm.

Sövgött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0