Mölltal o foto

3 skiddagar har vi haft här i Mölltal. Det har varit stenhårt och mycket små sten. Som vanligt vid den här tidpunkten har vi tur med vädret. Strålande sol varje dag, helt sjukt att man inte har sätt ett moln:) Men ska inte klaga, det är ju helt fantastiskt.

Vi har haft några fotodagar här och jag har fått en ny hjälm som jag ska ha till nästa säsong, det blir inte carrera utan jag åker nu på POC. Har dock inte fått full mundering så har bara POC just nu i storslalom, men såhär ser jag ut:



Fotodagarna har sett rätt späckade ut för dom som är populära. Själv har man inte gjort så många poser men det blev nån sen dag på berget. Tycker det är rätt kul med fotografering och (video)
kanske är en sånhär linslus..


Jag och sara påväg till backen, ser en aning sur ut?


Här är Mölltal, Imorgon åker vi vidare till Stubai där vi förhoppningsvis får mer snö. Det blir två dagar där innan vi åker hem till sverige igen. Det är som sommarvärme härnere nu + 28 grader när vi kommer ner ifrån backen. Otroligt skönt men inte så bra för snön som smälter mer och mer för varje dag som går..


Buffébord vid middagen, mums mums mums! Man slipper gå hungrig kan man säga!

1 oktober också, shit! om 7 dagar fyller jag gammalt! tiden går fort när man har roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0