Hintertux och Stubai

Tjena! Vi började lägret med att vara i Hintertux, var undefär 6 år sedan jag var där sist. Allt var sig likt och vädret hängde med oss 2 dagar av tre. Underlaget kanske inte var det bästa när det bara rullade och for, det hade snöat mycket så det var mjukt. En dag blev nästan inställd då snöyran yrde runt omkring oss och vi såg knapp en meter framför oss. Efter Hintertux drog vi vidare till Stubai där vi är nu och den här helgen har vi helvila, den spenderar jag genom att plugga och se på film. Har sett på "the love of the game" med kevin costner.



Igår var vi i innsbruck och tog en kaffe och åt lite lunch. En väldigt fin stad måste jag säga.
Kajsa och jag bor med varandra nu. Det ser ut som ett bombnedslag, fast det är ingen nyhet det brukar det göra när vi bor med varandra. Kajsa hade ett ryck igår och slängde allt omkring sig och hade en konsert. Den lät sådär måste jag säga, hon själv tyckte att hon sjöng som en gud. Tror grannarna hade svårt att sova. Men det var ju för härligt!

internet går segt som en fluga men här kommer iallafall en liten trudilutt på kajsa;





Nu är det snart lunch!
Sen ska jag plugga!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0