Yes!!

Då har det hänt igen, men mitt nya fantastiska kort, guldkortet! Har jag blivit uppgraderad 2 hemflygningar av 2 möjliga! Den här gången checkade jag Nattis & Sara in på samma så alla blev uppgraderade. Vilken grej, serverad med mat och och godsaker. Måste ju erkänna att jag har blivit bortskämd. Tog mig en sväng förbi guldlounchen också, tog med mig ett smaskigt kit innan jag drog vidare till gaten. Det enda negativa jag kan komma på just nu med det här fantastiska kortet ,är att jag kommer se ut som en julgris när säsongen är över. Ja just kanske skulle börja med att skriva att vi åkte hem ifrån Mölltal idag, fantastiska dagar har vi haft! Mycket nöjd med läget:) nu väntar vi på snö hemma och hoppas att det blir kallare. Nu först ska jag åka förbi Linköping och Maja för att spendera helgen hos henne, mys:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0