Mölltal

Efter två dagar i Wittenburg är vi nu utomhus igen, två dagar inne räckte.. så himla härligt att åka ute!
Idag var det strålande sol och jag kisade så mycket att jag knappt såg ut. Har haft en otroligt skön dag vädermässigt. Skulle kanske behöva lite mer tempo i slalombanan, men det tror jag kommer efter lite träning. Träning ger ju färdighet sägs det!?



njuter av det fina vädret


Liften påväg upp till start


Stenröset tittar fram


Eklund memorerar banan, taggad ;)


Fint va!


Anna är superglad


3 av mina teammates


man kan ha sämre dagar!

Besök också kajsakling.com hon har lagt ut några videosar som vi gjorde på fotolägret!

www.kajsakling.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0