Finland inställd

Tjena! Har varit en hel del resande sedan sist jag skrev i bloggen. Efter linköping drog jag till Marie i Örebro och stannade där i två dagar innan jag åkte hem till Sundsvall för att vara där i några dagar. Det var en härlig trip, att jag hann och hälsa på nå många! Det är inte ofta jag hinner det den här tiden på året. Iallafall så har det inte kommit någon snö i Sverige som alla vet, vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt.

Så nu i fredags bestämde otto sig att vi skulle dra ner till Europa igen för hemma kunde vi inte sitta och vänta på snö. Så nu är Jag och Eklund här med två tränare. Det andra tjejerna i vårt lag var här förra veckan för dom åker till USA på torsdag så de har ett annat upplägg. Så EC delux iform av SMedh EKlund SMEK on tour är på G i stubai nu. Vi ska åka skidor 4 dagar innan vi drar hem igen, då kanske det börjar bli lite vitt i backarna? Man kan ju alltid hoppas! Idag kom också ett dystert besked om att EC tävlingarna i Finland är inställda, tror jag inte blivit så besviken på länge.

Har verkligen sätt fram emot de där tävlingarna i Finland…. Så jag är fortfarande lite less, vart är vintern på väg? Jag vill ha snö:/ Så nu får vi vänta på EC starten ett tag till och Kvitfjell väntar komma med besked den 22 om det blir någon tävling eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0