:)

18 maj idag och det är strålande sol här i Östersund. Har precis skrivit klart min träningsdagbok och ska nog ta tag i min kurs som jag ska läsa. Sen ska jag snart börja packa för på söndag åker jag till New York!! Ska bli så otroligt roligt, gud vad jag ska shoppa!!
Idag har jag vilodag för imorgon har vi tester på Vintersportcentrum, jag gruvar mig. Det kommer bli döjobbigt!!
Vila och äta mycket mat idag så jag är redo inför morgondagens test.

hittade ett videoklipp ifrån vintern som jag aldrig visade er, det är Anna och jag som är påväg upp i Liften i Abetone ett litet ställe i Italien. Europacup stod på programet och jag låg 29 efter första åket men andra åket gick väldigt snabbt och jag slutade på en 4 plats, väldigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0