Tjena

Sitter just nu och skriver lite träningsdagbok här i Östersund, kom jag och tänka att jag har inte uppdaterat er på ett tag. Jag har hunnit varit hemma en sväng i Sundsvall vilket var väldigt härligt. Jag umgicks mycket med mamma och pappa vilket var ett tag sedan, vi gjorde en tripp till "stocka" för att kolla på en vattenskoter, vet dock inte om det blir något med denna roliga leksak men det vore otroligt kul! skit vad jag ska köra i sommar om vi skaffar oss en sådan. Sen träffade jag Sara som har kommit hem ifrån USA, vilket var länge sedan sist och väldigt trevligt:)


Fika med familjen!


Mamma som kapten


Pappa som kapten!

Hälsade på min Kusin Evelina och Henke som fick sin son i Aug, hur söt som helst:

Lilla Edvin, underbart:)


Annars har jag tränat en massa och på torsdag har vi tester här i östersund, vi kör tre moment. 1, lunartest (kollar muskel och fettmassa i kroppen) 2, styrka ( största delen ben men innehåller även bål) 2, cykeltest (kolla konditionsbiten) allt är max och jag har redan börjat gruva mig.. det är ju som mycket roligare att testa på hösten då man känner sig lite i form. Nu har det gått en hel vinter och där består träningen till det mesta av skidåkning. Det ska bli kul och se vad man behöver jobba på i sommar. På fredag ska vi göra springtest också, jag har nog aldrig gjort ett springtest på band. Bara coopertest, så det blir spännande men framförallt JOBBIG!!


Idag har jag cyklat ett pass på gymmet och imorgon blir det vilodag. Försöka vila upp musklerna inför torsdagen.
Maja har kommit på besök också, hon har praktik här uppe i Östersund 3 veckor så det är väldigt trevligt med besök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0