Roldal

Nu har jag hamnat på fartläger, mycket nytt men framförallt mycket nya erfarenheter. Idag har vi kört störtlopp och tränat hopp. Jag är livrädd för hopp men efter att ha börjat lite smått så vart det bättre och bättre. I slutet av dagen så blev det till och med lite kul att hoppa. Har gjort stora framsteg i min fartåkning här, det har alla gjort. Det är otroligt bra möjligheter och det är mycket snö här. Fast för att bli bättre på fart krävs otroligt mycket skidåkning och många fler hopp. Imorgon blir det störtlopp igen och hoppträning, det är tidiga dagar här då vi kliver upp klockan 5 och är i backen kl 6.

fick se lite bilder som jörgen knäppte idag i backen, haha jag såg ut som en fågelskrämma i hoppen men som tur är så kändes det bättre än det såg ut!? jaja får jobba vidare på det imorgon bitti.
Nu är det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0