fantastiskt

Sent igår kväll kom vi hem till Sverige och Östersund. Det har varit 4 fantastiska dagar i Röldal i Norge, vi hade som plan att åka lite fart och ganska mycket fritt slalom på eftermiddagarna. Det slutade med att vi fick 1 dag SG och 3 dagars störtloppsträning och en massa hoppträning. Det var hur bra träning som helst, jag måste nog säga att det var bland det bästa lägrerna jag har varit på. VI hade ett helt skidsystem för oss själva, det var inte en kotte där utom svenska och norska landslaget. Det fanns allt ifrån små till stora hopp och allt var i gradvis. Jag var ju livrädd för hopp innan jag kom till Röldal och jag trodde inte jag skulle hoppa så mycket, sista dagen hoppade jag största hoppet och hade kontroll. Vi hade 4 otroligt bra dagar som egentligen skulle vara 5 men det blev att bryta lite tidigare då schemat blev ändrat.

Här kommer lite bilder ifrån Röldal:


Anna och Nattis tar en paus mellan alla åk:)


Thor var glad!


2 blå smurfar åker ner för backen


vattenpaus


Glada


Sara tar fart inför hoppet


En glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0