1 Maj Trofén

Igår kom jag hem ifrån Hamra och säsongens sista tävling! Det var bra väder i två dagar, strålande sol. Jag och pappa åkte dit på en mini weekend. Det blev 2 segrar, helt otroligt roligt. Jag är jättenöjd, slalomen funkar bra och dagen efter är der parra och det älskar jag. Så det var en härlig helg, blev dock väldigt trött så idag har jag vilat hela dagen.
Gå in på den här sidan får ni se en intervju med mig i funäsdalen:

http://eu.navicast.net/?ch=218&cat=163

Imorgon blir det Röldal och en veckas läger med norska tjejerna, jag har inte packat än men jag tvättade idag så det är bara att packa ner mina rena kläder i väskan. Sista lägret för säsongen och jag ska säga att det känns skönt att det är slut. Fast jag känner ju att det ha gått så bra på slutet så det skulle vara roligt att tävla lite till! Det är ju sååå roligt att vinna. Shit, nästan glömt den känslan! Underbart, det ger kraft inför sommarträningen.


bilden ifrån http://www.tillfjalls.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0