Jasna, Slovakien

Idag var det tävling i Polen och det har varit underbart bra väder. Strålande sol och blå himmel, vi började tävlingen tidigt så att det skulle hålla bra. Jag låg 30 efter första åket och fick starta först i andra, det var härligt att köra först. Det var länge sedan sist. Det var riktigt svensk sommarsnö i andra åket, härligt men jag tror jag surfade lite mycket på snön så det blev ingen hit det åket. men men imorgon är en ny dag.


Tjejerna inför lottningen.


backen i Zakopane, den är lite brantare än vad bilden visar.


här står jag och pratar om någon sväng?


Grattis frida till en fin 5 plats och dagens bästa svensk.

Imorgon är en ny dag fast i ett annat land, Slovakien, jasna. Jag har nummer 28 imorgon.  Hoppas underlaget är lika bra här som det var första åket idag. Sen åker vi till Munchen, 88 mil härifrån.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0