Godmorgon Åre

Vilken vecka det har varit, snöstorm  och allmänt kasst väder. Jag hade som plan att åka till norge på NM, mendet blev inte så då jag har fått ont i knät efter EC-finalen. Jag gjorde en lite konstig hopp och efter har jag haft ont i knät, det är ingen fara utan jag har bara fått en smäll som behöver lite rehabträning och lite vila. Så jag blev tvungen att ställa in resan även fast jag ville väldigt mycket åka dit. Jag tror det blir bra tävlingar idag!!






I Måndags firade vi Anna, världens bästa skicrossåkare till hennes seger i totalcupen. Coolt, vi var först relaxen på badet som var bokat enbart för oss och sen åkte vi vidare till clarion för en fantastiskt god middag. Allt var även en överraskning. SÅ det blev till att ljuga ihop en liten soppa, hon skulle äta middag hos mig och sen skulle bara hon och jag gå på relaxen och avkoppla lite. Till sin stora förvånging ser hon hela hennes lag sittandes i bubbelpoolen väntandes på henne med champange! Vänner ifrån hela landet kom, vi var runt 20 pers som kom ifrån lite olika platser i sverige. Vilken överraskning och va glad anna blev. Det var en hellyckad kväll!!





Ska lägga ut en rolig bild när mamma och pappa var påväg till Åre så stannade dom i Östersund en snabbis för att vi skulle kolla på en ny säng. Då passade pappa på att rasta katten:



Måste säga att det såg fantastiskt roligt ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0