browniiie

Hemma i Östersund efter en resresa, jag har rest varje dag i en vecka nu.
Men det gick bättre och bättre på slalomen. Inåkningen gick superbra innan tävlingen i förrgår, tävlingen kanske inte var lika härlig skidåkning. Jag har varit i den backen förut (slovakien,jasna) och tränat lite storslalom med bengan. Den är ganska flack, eller väldigt flack skulle jag säga.

Nu sitter jag här och kollar på Världscupen i tarvisio med Kajsa, jag har backat scones och brownies på morgonkvisten. Vi har suttit och käkat hela morgonen. Mumma.

Idag ska vi gå en sväng på stan och kolla lite, sen har vi inte så stora planer. Träna ska jag också göra, en helg i Östersund. På söndag åker jag till Spanien för säsongens sista resa, shit va denna säsong har gått fort!
Sen börjar våren och vårtävlingarna hemma i Svea rike.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0