Imorgon vänder vinden

Idag gick de bra till en början men på slutet tappade jag mycket. Men eftersom jag inte har kört så mycket slalom på slutet så är jag inte allt för besviken. Jag tyckte ändå jag försökte, men inte riktigt fick till det. Det var väldigt svårt idag och inte alls lätta förhållanden. Imorgon sägs de att det ska blåsa 100 kh/tim det är mycket, så får de hur det blir med tävlingen, om det inte blir imorgon så tror jag att dom flyttar den till söndag.
Men imorgon känns de som att de kommer gå bra! hoppas på det!!

Igår så var vi och besökte lite glastillverkning, det är specialliten här i Zwiesel. Lite bilder kommer här:






En fika med towe och frida var supertrevlig efter glastittandet!!! :)

Nu ska jag ladda upp gossipavsnittet ifrån tvduck sen ska jag kolla lite och gå packa. Imorgon hoppas jag på en bra dag. Jag känner att den är påväg!!! Sen bär det av till Zurich och vidare på söndag till Courschevel, france!!
Let´s gooo!


Mattias fixar skidorna inför imorgondagen, shit vilket glid det kommer bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0