Ec imorgon

Imorgon är det Ec dags igen med startnummer 6. Ska snöa så vi hoppas att det är bra sikt, ska snöa hela natten så det lär ju bli lite puderåkning. Festligt!

Annars har jag det grymt här i Zinal, förutom att maten är under all kritik. Jag o Kajsa bor med varandra och det är grymt skönt!

Idag har vi haft vilodag/hockeydag! spelade mot norge och finland. Det blev en tuff match, speciellt när skridskorna var hur kassa som helst, jävulst svårt att åka då!

Imorn kör vi! Ska bli grymt kul att starta storslalomsäsongen! Vi är laddad!

Gonatt!

 


Kommentarer
Postat av: Martin

Hej Vernoica! Otroligt kul att få följa allt via din blogg! Jag har en liten fråga! Jag har skapat och driver delvis Svenska Addisonföreningen. Det är en förening för en ovanlig sjukdom som heter Addisons sjukdom. För oss innebär det att binjurebarken inte fungerar och vi måste äta kortison för resten av våra liv. Det är bara 1500 Svenskar som har diagnosen.



Nu undrar jag om du kan tänka er att sponsra oss med något som vi kan auktionera ut på Tradera? Det kan vara en signerad tröja, dress, väska.. eller vad som helst.



För pengarna kan vi sprida information och kunskap om Addisons sjukdom främst till sjukvården!



Ett stort lycka till

Martin



2011-12-29 @ 09:59:24
Postat av: Martin

Hej Vernoica! Otroligt kul att få följa allt via din blogg! Jag har en liten fråga! Jag har skapat och driver delvis Svenska Addisonföreningen. Det är en förening för en ovanlig sjukdom som heter Addisons sjukdom. För oss innebär det att binjurebarken inte fungerar och vi måste äta kortison för resten av våra liv. Det är bara 1500 Svenskar som har diagnosen.



Nu undrar jag om du kan tänka er att sponsra oss med något som vi kan auktionera ut på Tradera? Det kan vara en signerad tröja, dress, väska.. eller vad som helst.



För pengarna kan vi sprida information och kunskap om Addisons sjukdom främst till sjukvården!



Ett stort lycka till

Martin



2011-12-29 @ 10:00:24
URL: http://www.addison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0