Motivation

Vilken vecka det har varit, full kastrull. Det börjades med 3 dagars race i Björnrike och Klövsjö. Det var svårt underlag i Björnrike och lite bättre i Klövsjö, men vilka dagar det blev. Jag gjorde mitt bästa punktrace någonsin i Klövsjö. Oj jag blev så glad. Sen fortsatte det till Sälen och jobb med ski funtastic stod på schemat i 2 dagar sen ett race till på lördagen där jag låg 2a efter första åker och slutade 2 efter andra. Shit jag hittade verkligen formen såhär i slutet på säsongen och jag är hur glad som helst för det för det får mig att hitta motivation och inspiration för nästa säsong.


En glad tjej


Mamma kom och hejjade :)


Sälen bjöd på fantastiskt vårväder


Kul med så mycket folk.


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0